The vampire diaries

Vampire-Diaries-the-vampire-diaries-tv-show-7257472-1024-768

Am zis de ceva vreme că o să vizionez și eu un episod din  ”The vampire diaries”…Nu știu de ce l-a început credeam că este un serial foarte plictisitor..Dar azi mi-am pus în minte să văd și eu măcar un episod ;)) …Și surpriză  😀 lui Pufilicioasa de mine… îi place :”> … Hihii,și deja am un actor preferat , Ian Somerhalder..E foarte simpatic și amuzant …. Tulai doamne , am înebunit :)).

Dar serialul ca întreg e foarte funny …Nu e deloc horror așa cum mi-l imaginam.. 😀 Acum nici nu îmi m-ai vine să mă dezlipesc de lângă monitor… 🙂

Abia,văzui un episod și sunt depentă de el…

Sincer vă zic ,uitați-vă și voi …Nu aveți nimic de pierdut..

Vă pup…Mai vorbim mâine că acum vizionez…

Voi ce părere aveți de acest serial ?Dar de actori?

8 răspunsuri la „The vampire diaries

  1. Hopaa:încă un fan Ian Somerhalder,încă un fan în plus la The Vampire Diaries!Eu şi cea mai bună prietenă a mea suntem înnebunite după Damon (Ian Somerhalder).Eu am ajuns la sezonul 2 din TVD(The Vampire diaries) şi sunt moartă şi după Damon şi după Jeremy:x.Ohh!Stefan nu-mi place.Cică în sezonul 3 disparee şi se cuplează Elena cu Damon.Aww yaaa:x.Love it!.Vei vedea că după ce vei termina sezonul 1 vei fi înnebunită după serialul ăsta,pur şi simplu nu o să-l mai poţi lăsaaa nici 10 minute! 😀

  2. Și ca să vezi cât de dependetă pot fi de Ian …Am făcut o pagină de facebook.. :))

  3. Haha, asa am zis si eu, pana am inceput sa trag cu ochiul cand urmarea sorumea. 😀 Enjoy! Eu sunt la zi

  4. Cristina Florea

    Îți recomand și cărțile. Sunt geniale. Iar serialul e minunat, mai ales Damon :)))

Lasă un comentariu

Vechii :P

Deastea